when i was younger, i always was told that happiness was the key to life. when i got older, they asked me what i wanted to be when i grew up. i said "happy". they told me i didn't understand the question - i told them they didn't understand life.


Idag är jag glad. Gud vad glad jag känner mig!

Har haft en till gruppintervju som blev kort men intensiv. När jag få träffa så underbara ungdomar (oj vad gammal jag känner mig när jag skriver ungdomar!) som bara sprudlar av energi så påminns jag om varför jag läser till gymnasielärare. Fan vad kul det skulle kunna vara!

Ska snart steka lite köttbullar och sen sätta mig och transkribera. Hoppas jag blir klar inom några timmar så att det går hitta på något mysigt ikväll =) Lyssnar för övrigt igenom Fleet Foxes nya album också, skön musik!

Ha en härlig onsdagkväll mina fina =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0