stress stress stress men bara kul!


Oooooh nu händer det grejer! Har suttit och skrivit och skrivit på uppsatsen idag vilket har resulterat i 22 sidor att skicka in för granskning och feedback från handledaren. Ber till Gud att han inte totalsågar den, vore lite småjobbigt. Uppsatsen ska vara på 30-35 sidor så nu börjar jag närma mig slutet.

Anywhoooooo, skyndade mig att packa ihop skolböckerna och datorn strax innan sex för att möta upp Adam och cykla mot ICA där Sara och Kicki stod och väntade. Vi inhandlade tacoingredienser och for hem och lagade. Eric slöt upp och fiiiii fan vad det frossades, länge leve tacos! =)

Nu har gästerna farit och vi sitter och ser BB medan jag stressar upp mig lite över att jag inte börjat packa för helgen än. Jag VET, borde göra det istället för att se TV men det är svårt att slita sig hehe.

GAAAH är tokpeppad inför Linkan, kanske till och med är så pirrig att jag inte riktigt kommer kunna somna inatt hihi. Hoppas jag kommer med på flygbussen bara (och flyget för övrigt).

Det lär inte bli så mycket bloggat i helgen men uppdaterar er när jag kommer tillbaka om inte annat ;-)
Och vem vet, tydligen har ju en hacker tagit sig in på bloggen och otillåtet börjat gästblogga så därifrån kanske det kan dyka upp någonting...

Ciao! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0