Sådärja, dagens träning avklarad!


Myser ner mig lite i soffan och återhämtar mig efter fotbollen. Mina stackars lår, aj aj aj, dom kommer lida imorgon. Så hur gick det då? Jag kan sammanfatta min insats med att säga: det enda mål jag var inblandad i var det jag själv släppte in...typ.

Nämen seriöst, jag sprang och halkade och kämpade och skrattade så jag är helnöjd =) Fan vad kul det är att dra ihop ett gäng såhär och bara spela för skojs skull. Idag blev vi 14 stycken tror jag så bra uppslutning är det också! King king king, hoppas på lite mer spontana aktivitetskvällar innan men åker hem för sommaren. Fast iofs kan man ju styra sånt här i Skell också =)

Imorgon är det fredag och jag ser framemot en helg full med uppsatsskrivande.. suck. Får hoppas att jag jobbar bäst under press! Men kvällarna hoppas jag i alla fall kommer att tillägnas åt trevligheter, typ grillning på lördag! Ja man ska inte klaga egentligen. Extra kul blir ju allt här i Umeå när man vet att det snart är över. Eller rättare sagt, att det är en lång tid bort till man kommer att bo här igen och då är nog en hel del av mina fantastiska vänner mer eller mindre klara... Och jag har tre år kvar! Haha jasi lärarutbildningen, man kan ju börja undra.
MEN - shit så kul det kommer bli att få uppleva nya äventyr med Linnea vid min sida nästkommande höst och vår, holy moly :D

Ja det vette tusan vad det här blev för inlägg men när det ändå känns rörigt kan vi röra till det lite mer genom att avsluta med en fin låt. Varsågod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0