Plastikdoktorn 90210


Men varför i hela fridens namn måste det varje kväll efter BB vara plastikdoktorn på tv11 och varför sitter vi alltid uppe och ser det? Sjukt intetsägande program där de allra flesta förstorar brösten, läpparna, fettsuger sig eller förminskar underlivet... Gosh. Givetvis utspelar det sig i Hollywood - ytligheternas paradis. Tacka gudarna att man inte bor där och ser ut typ såhär. För om man börjar tänka på vad som skulle kunna justeras en aning och förändras en gnutta på ens kropp... ja då vet jag inte riktigt vilken kroppsdel som skulle förbli orörd. Å andra sidan kan man ju känna att man inte skulle vilja ändra ett jota. Fin som jag är helt enkelt!

Man kan ju bli alldeles varm i kroppen av att läsa klottret på tjejtoaletterna på universitetet. Det finns så många peppande budskap och fina citat skrivna på väggarna som jag brukar roa mig med att läsa medan jag... gör mitt. Spolar och rättar till kjolen och tvättar händerna och kollar in i spegeln och YES den där peppen hjälpte!
YOU GO GIRL! NATURAL BEAUTY! DET ÄR SKAVANKERNA SOM GÖR PERFEKTION! BIG IS BEAUTIFUL! CHARM OCH KARAKTÄR I DET INPERFEKTA! GIRLPOWAAAAAAAAAAH!
Så går jag ut från damtoan och upp till bibblan för att fortsätta med C-uppsatsen igen (med ett leende på läpparna såklart).



Kommentarer
Postat av: ankan

hahahaha va, förminska underlivet?!?! De visste jag då inte ens att man kunde... Fast iofs, vad kan man inte göra nuförtiden? höhö.

2011-05-11 @ 03:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0