ooooooo


Full fart med fix och trix och roligheter hela dagen idag! Om en timme kommer familjen och då blir det att fara till strömpilen och inhandla nödvändiga grejer för kvällen. Efter det ska vi ner på stan och äta födelsedagslunch =) Sedan upp hit igen då jag får bjuda på fikat vi bakade för ett par dagar sen... Sedan.... ja då kommer Amanda och Cissi från Skell, blir att laga middag några stycken och sen.... sen.... hestfezt! :D

Vi får väl se i vilket skick man vaknar i imorgon då jag faktiskt fyller år. Äh, morgondagen... den ska vi inte bry oss om idag? =)



Förra årets födelsedagsfest =)

Kommentarer
Postat av: ankan

Ha det så jävla roligt ikväll nu!!!! =D Önskar jag var med er o firade din dag, själv ska jag jobba så ni kan ju ta något extra glas åt mig med ;) Pözz

2011-05-07 @ 13:33:54
Postat av: Rm1

kommer bli käääääänon! Väntar på er här hemma..... komsi komsi! :)

2011-05-07 @ 14:48:49
Postat av: Mr Lennart

Ha nu en grym födelsedag:D Tack för en fin kväll, goda bullar, fin musiktävling osv osv:) Puss och kram.. från Jan

2011-05-08 @ 02:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0