När katten är borta...


dansar rrrrrrrrrrrrrrååttttttaaaan.

Ska ta en paus och promenera till strömpilen för att köpa hårfärg tänkte jag. Är grymt sugen på en riktigt röd färg, men tror ändå det kommer att landa i det bruna då solblekt rödfärgat hår inte lär bli sommarens största hit.

Sen har jag gjort något dumt. Har varit lite djävlig rent ut av. Jag passar på när ingen ser. Smyger som en illond lemur och knycker grejer så fort hon vänder ryggen. Hon hyllar mig som den mästare jag låtsas vara. Får ofta höra att jag är snäll. Bara så ni vet: allt är ett spel, allt är fejk. Alla goda gärningar väl valda och jag gör dem bara då jag vet att jag åtminstone får dubbelt så mycket utdelning tillbak. I. AM. EVIL. Har på mig två plagg som inte är mina för tillfället. Bäst att det här inte kommer ut, då vet jag vem jag får efter mig...Och nu när ni sett detta är ni också involverade, ni är vittnen. Det ni gör bäst i är att SHUTTHEFUCKUP och INTE säga ett ord, spela bara med så kommer allt gå bra.

Coast is clear....

Listening.... ah-ah, no sound at all. Im all alone.... hee....hee....heee....

Ssshhhh! The master has spoken.

Kommentarer
Postat av: Rm1

DIN SNIKNA DJÄÄÄÄÄÄÄVUL!! Well, what to say... hämden är ljuv! Just wait and see.... he - he - he.

2011-05-02 @ 21:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0