Nånting...händer... det är nått skumt på gång


Jag och Jonas kastade in handduken tio över åtta ikväll och traskade hemåt från skolan. Puh! Är dock väldigt nöjd med min insats och hoppas på att kunna vara lika produktiv imorgon så att jag kan njuta till fullo av ledigheten i helgen. Längtar som faaaaaeeeeen =)

När jag kom hem hade det bakats kladdkaka och de överblivna resterna av den slank ner. Okej, vår deal är officiellt bruten och avslutad.

Gick i alla fall ut på en kvällspromenad med Sara och det var något konstigt över den promenaden. Jag menar, inte att det något konstigt med att vara med Sara (ibland kan det bli det, vi träffas så sällan så man vet inte riktigt vad man ska prata om).......(???????).... utan det var nått som hängde i luften (och då menar jag inte nått otalt mellan mig och Sara, något obekvämt, en rosa elefant mitt i rummet eller så). Det var som att vi var med i I am Legend. Luften stog liksom stilla ute. Det var alldeles tyst. Tyst och stilla och vi var typ ensamma så när som från några enstaka mötande. Som att klockorna hade stannat. Jag lovar! Fråga Sara. Som att världen skulle gå under och alla människor flytt in till skyddsrum och vi var de enda som inte fattade någonting och var ute och promenerade, glada i hågen, helt ovetandes om att vi snart skulle bombas av Aliens.


Det gick då bra, vi kom hem helskinnade med lite småprylar rikare från ett besök på Ica Maxi. Sen har vi sett BB som jag måste säga har blivit bättre i veckan igen, kanske för att Katerina åkt ut och för att Sara och Martin är extra kärleksfulla och för att det är ett roligt tema =) Nästan så att man skulle vilja vara med... fast näe.

Till sist har jag rensat min iPod på gammal skitmusik och laddat den full med ny, fantastisk musik så att tågresan blir lite trevligare. Åh vad mysigt att åka tåg och lyssna på musik. Tusan vad jag längtar!

Kvällen avslutades i vanlig ordning med Plastikdoktorn 90210 (och ikväll bjöds det på...*trumvirvel* Bröstoperation! Fettsugning! Läppförstoringar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0