Mitt namn är Jenny och jag har ingen karaktär


Första dagen på veckan = nystart = fantastiskt koncept!

Bra dag idag med härligt väder, plugg, träning, FLYGBOKNING osv. I lördagsnatt, ungefär vid 02:25 kom jag på den briljanta idén att hälsa på syster och Jeppe i Linköping den kommande helgen. Har inte ens funderat på det innan då det ändå var väldigt nyligt vi sågs (i påskas) och att vi snart ska ses igen på Ullis student. Meeeeen länge sen jag var i Linköping, ingenting inplanerat i helgen så jag menar VARFÖR INTE??!!? Sagt och gjort, jag flyger fredagmorgon och är framme i Linköping på eftermiddagen. Stannar till måndagmorgon. Hallefuckinglujah det här var det bästa spontanköpet jag gjort på länge!!! Längtar som tusan och när jag cyklade till IKSU ikväll efter bokningen kunde jag inte sluta le. Måste sett kul ut för de mötande efter vägen =)

Sen måste jag bara konstatera (än en gång?) att jag är en person med noll karaktär. NOLL. Jag vaknade imorse, sjukt sockerbakis av all skit man tryckt de senaste dagarna. Totalt äcklad av mig själv lovade vi varandra här hemma att leva ett hälsosamt liv framöver (fram till helgen...). Det ska väl inte vara så svårt???

Jo ser ni att det är det när man fått ungefär hundra kilo godis i födelsedagspresent. Åh. Jag gömde undan allt snask i morse och tänkte att det skulle hindra mig från att äta om suget kom tillbaka. Att jag skulle vadå, glömma bort vart jag lagt det? HAH vilket skämt Jenny :D Har inte varit det minsta sötsugen idag, eller ikväll, fram till.... Ja fram till efter kvällsmackorna. Då såddes ett sånt där frö i mitt huvud, ett djävulsfrö. Att det vore väl inte så farligt med EN bit. EN bit spelar ingen roll ju. Luktar lite på chokladen och aromen gör mig aldrig besviken. Ser att en liten bit är lös från chokladkakan och innan jag hinner tänka ligger biten och smälter på min tunga. SOM ATT DET BETEENDET SKULLE GÖRA MIG MER OSUGEN?

Oj ursäkta jag skriker men är så upprörd och besviken på mig själv. Åt några bitar tills det slog mig vad jag höll på mig och jag kastade de sista bitarna som var kvar. Fan. Förlåt.

Men okej nog om det - nu kör jag på med goodlife2.0 fram till fredagmorgon då jag åker på minisemester! Jobbar undan så mycket jag kan av uppsatsen och tränar samt hänger på kvällarna. Tycker jag låter som en bra deal =)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0