Man kanske ska göra som alla andra bloggare och citera Maggios låtar som rubrik? Okej. Det är fest hos mig ikväll och hela världen är min.

Okej, nu är helgen officiellt slut och jag borde ligga i sängen. Men som jag tjatar på mig själv varje morgon jag vaknar att jag borde lagt mig tidigare kvällen innan, så har jag varje kväll så svårt att slita mig härifrån. Den här stunden, när kollektivet gått och lagt sig och man sitter ensam i mörket med datorn i famnen. Smyglyssnar på musik och hoppas att dom inte störs av den... mys.

Som framgått i tidigare inlägg har helgen varit.... fantastisk. Det finns helger, och så finns det Helger.

Hade fredagskänsla när jag lämnade skolan vid fyratiden, ja i fredags. Väl hemma invigde vi helgen med tacomiddag, det slår ju aldrig fel. Sedan bara softa i soffan hela kvällen, kikade på Twilight, åt Polly, planerade ett filmquiz. Jag, Sara, Therese, och så Simon som slöt upp efter ett tag. Härlig kväll =)

Och gårdagen då, lördan... mamma, pappa och Ullis hälsade på över dagen och jag stornjöt av att ha dem här =) Jag och pappa började med att åka till Strömpilen och inhandla nödvändigheter för kvällen medan mamma och Ullis solade på vår balkong med tjejerna! Vi återkom med mat, snacks och bålvirke och fortsatte dagen med att åka ner till stan och äta lunchbuffé på Costas. Nom nom! Kom tillbaka hem där Sara hade varit söt (som vanligt) och dukat fram födelsedagsfika. Vi fikade och skrattade tillsammans och sedan var det dags för familjen att återvända till Skell igen. En kort paus till nästa besök av skelleftebor - Amanda och Cissi! Fix och trix innan middag med lövbiff och kroketter, mmmm.

Sedan började lite vänner droppa in och bål blandas, volymen höjas. Jaa ni fattar. Gårkvällen var hur jävla bra som helst med underbart sällskap, goda drinkar (samt starka shottar!!) och fuldans!
YEAH!

Så vaknar man upp idag... och fyller år på riktigt! 8 maj alltså, älskat datum. Än så länge har jag aldrig haft problem med att bli ett år äldre, är ju bara kul. Men nu är jag 22. Alltså 22 är ju en lagom ålder, här kanske vi kan stanna ett tag?

Hur som helst, äter lite av chipsrester från gårkvällen i pyjamas och tittar igenom foton som togs några timmar tidigare... O harre gud vilka bilder sen. Sa nån porrdans till Boyzone?!?! eeee :D

Sedan har vi fikat ute på gården i solsken, ett helt gäng. Några lämnar oss men snart kom nya vänner och hälsade på, har hängt hela dagen med fina människor =) Ikväll har vi lagat till en gomiddag här hemma och försökt äta så mycket som möjligt av all choklad jag fått i present... Ouch min mage =( Sett bigbrother och bara tagit det lugnt.

Alltså denna helg, taaaaaaaaaaaaaaaaaaack allihopa som var med och firade med mig! Tack för presenterna men framför allt, tack för sällskapet! Gud vad tacksam och glad jag känner mig som har så fin familj och vänner =)


Okej, nu ska jag sluta. Sov gott <3

OBS! NÅGON BUGG MED INLÄGGET, SKREV DET INATT MEN POSTADES NU...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0