livet kom emellan


Jaa vad ska jag säga, förlåt bloggen för kass uppdatering men livet kom emellan. Linköping och det dära. Sen när jag kommit hem har jag ärligt inte orkat eller känt något sug att blogga. Vill ju egentligen berätta om Linköping och visa lite bilder, men just nu är jag så trött att jag måste prioritera sängen. Har varit en aktiv kväll med promenad, spinning och sen fotbollsmatch på Mariehemsängarna. Kvalitén på spelandet kanske inte var av världsklass men det var sannerligen spelarna ;-) Kom hem nyligen och har fått beskedet att Sandra kommer upp till Umeå över yran nästa helg, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :D Kärlek på det!!!!!!!

Nåväl, tänkte som sagt berätta mer om vad jag sysslat med imorgon, så see you then.

Godnattkramar på er fina läsare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0