Back to reality


Har satt mig tillrätta i röda rummet efter en sovmorgon. La mig rätt sent igår eftersom jag kämpade med föregående blogginlägg så pass länge, men vad gör man inte? ;-)

Satt på skolan till halv åtta igår, kom hem och vilade lite i soffan och for sedan ut på en löprunda längs älven. Dessutom tillagade jag chili con carne där vid elvasnåret på kvällen, så jag måste säga att jag var rätt duktig ändå! Tror denna dag kommer se ut ungefär likadant... Living the good life....???? Men det är bara att härda ut för snart är det över.

Näe, dags att fortsätta. Jag är peppad!



Men who am I kidding, jag är inte ett dugg peppad. Det här är mitt  sanna sinnestillstånd:



Jag går i fyra nyanser av grått, på utsidan som på insidan.




Kommentarer
Postat av: rm1

Du e så söt så :) Sen har jag hört att grått är det nya rosa!

2011-05-19 @ 12:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0