alo alo

Alo Alo allihopa! Jag har smygkapat Annas mac och tänkte bara kika in och hälsa på er kära medborgare! Är ju fortfarande i Linkan men tar tåget 06:03 härifrån imorgon, dvs om 7 timmar?! Och innan dess ska jag ha hunnit få min skönhetssömn. Antingen kommer jag att se ut som en vandrande molusk när jag kliver på tåget, eller så prioriterar jag sömnen och fetdissar tågjävulen... Det andra alternativet lockar vill jag lova men plikten kallar.
Coulda woulda shoulda.
Helgen har varit helt galet bra och jag berättar mer om den senare. Ses i Norrland! (eller?)
Gnite

Kommentarer
Postat av: rm1

dålig updat

2011-05-17 @ 07:30:40
Postat av: Sandra

Ses i norrland om drygt en veeecka!! :D

2011-05-17 @ 22:34:14
Postat av: Sandra

Ses i norrland om drygt en veeecka!! :D

2011-05-17 @ 22:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0