30 maj

Jaaaaahapp då var man tillbaka efter ännu en fotbollskväll. Blev dock väldigt kort idag då jag kom sent och gänget var så litet att det blev sjukt jobbigt att spela! Nu ska jag återvända till att läsa igenom de resterande uppsatserna inför opponeringen imorgon. Lite nervös för att Jonas ska såga min... he better not... har inte direkt förberett ett försvarstal (har typ glömt bort delar av min uppsats då slutet blev så dramatiskt och kaotiskt förra veckan?!). Oj jag ser nu att det var PRICK en vecka sen som datorn kraschade. Jävla John Mayer. Jävla trojanska hästar.
Helgen var sammanfattningsvis KUNG och att ha Sandra här var hur underbart som helst! Nu lever jag för det vackra vädret och att skolan i princip är över och att Skell kommer att leverera som aldrig förr i sommar, och att jag just köpt stadsfestenbiljett och att livet är så himla värt att levas? Wunderbar.
Sorry att bloggen har blivit lidande sista tiden. Kanske inte är konstigt egentligen då man inte sitter inomhus 24/7 längre och har en smärre vinterdepression? Nu är man ute, har solen i ögonen och förundras över hur vackert Sverige är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0