You got mail

Brevet på posten som jag skrev om igår kom som väntat.
Känner mig stirrig och glåmig.
Instängd och rastlös då jag befunnit mig i lägenheten sen halv elva i morse.
Jag blir galen av sånt, alltså att vistas i en och samma miljö för länge.
Jag måste ut och ta luft.

Andas.

Har ont i huvudet och ont i magen. För att inte tala om halsen. Det är som att jag svalt en hel asteroid och att den bara kommit halvvägs ner i strupen för varje gång jag sväljer känner jag den. En fet jävla klump som anlände inatt. Den har hindrat mig från att träna idag, dvs ännu ett minus på listan. Blekfet är man numera också.

Har dessutom knappt pluggat nått idag (och har varit hemma hela dagen?!) och har inte börjat packa till imorgon.

Nu när jag ändå öser på med negativ energi och klagomål kan jag ju passa på att säga att:
  • barn svälter till döds och
  • flickor kidnappas och används som sexslavar och
  • det skjuts och det dödas och
  • jag har inget gott i kylen.

It's a bittersweet symphony, this life.

Så nu har jag delat med mig av allt dåligt och bördan känns lite lättare att bära för mig. Grattis till er som delar den med mig! Hellre sörja i grupp så att säga, hehe.

Ska ut och trotsa ovädret som tydligen svept över norra Norrland än en gång.
Blir kanske lite klarare i skallen, det skulle inte skada. So long!


Kommentarer
Postat av: ulliswashere =)

Diggar din blogg skarpt bruden! ;) Hoppas inte att mailet var en förkylning som kom från Skellefteå av lillasyster... Min förkylning verkar då aldrig släppa heller! :S Krya på dig och ha det så bra i Stockholm nu!! <3

2011-03-10 @ 21:36:30
URL: http://trebrudarfrannorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0