Tystnad (silence)

Har återvänt till röda rummet efter en fikapaus med Axel. Dagen har hittills flutit (flytit? flytigt? flytning?) på bra och jag har fått en del gjort.. Tror jag har hittat utgångsteorier att använda mig av! Lunchade även med Axel, Kicki, Jon och Willie i Universum vilket var trevligt! Eftersom jag är lonely i det har djävulskapet till uppsatsarbete kommer inte ens mina luncher bli njutbara om jag ska behöva sitta själv. Det uppskattas därför om någon vänlig själ vill ställa upp och göra mig sällskap ibland? =) (Tack på förhand <3<3).

Nämen vad säger vi, åter till böckerna.. Ska göra ett ryck på ett par timmar, fara hem en snabbis och äta middag och sedan ner till stan för att fika med ett gäng tjejer! Tills dess!



(nej jag har inte klippt kort, det finns en ynklig hästsvans därbak någonstans också)
(och nej jag har inte blivit vindögd, jag har bara tråkigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0