Tillbaka


Hemkommen till Umeå igen. Jaa, jag har två hem. Jag känner mig verkligen som hemma i båda städerna, riktigt härlig känsla faktiskt =) Skönt att åka hem och skönt att komma tillbaka hem igen, haha.

--

Nu är det mycket som pågår samtidigt känner jag, massa saker samtidigt huller om buller fram och tillbaka och jag känner mig som ett yrväder mitt i en storm fångad i en orkan, ungefär. Måste skriva ner allt på en fet lista. Kortsiktiga to-do's.
Långsiktiga.
Men det brukar lösa sig som tur är!

--

Måndag imorgon iaf, och jag gillar måndagar har jag märkt! Måndagar betyder nya möjligheter, nya tag och new-life. Om och om igen. Bra koncept det där med måndagar. Sen så är det bara fyra skoldagar sen Stockholm och Sandraaaaaaaaaaaa :D

Can't frikkin wait!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0