Sthlm

Ligger i bäddsoffan och ska strax mysa ner mig med Sara och Therese. Sandra ligger på andra sidan rummet. Jag älskar denna känsla. Världens finaste vänner och en långhelg i storstan fylld av nöjen! Kan nog inte bli bättre =)
Annars har jag varit med om en nära döden-upplevelse på förmiddagen. Trodde ärligt inte att jag skulle ta mig till flygplatsen i tid, om ens nånsin. Sån fruktansvärd smärta i magen att jag bokstavligen låg på golvet på en av skolans toaletter under lektionstid...
Tog mig med nöd och näppe hem och dog när jag var hemma... trodde jag.
Två ipren räddade mig vid pärleporten, precis då Gud vinkat in mig till Hans hem. Jag vände ryggen till Hans härlighet och gav jordalivet en andra chans.
Reste mig, hoppade in i duschen och klev ur den som en ny människa.
Det låter kanske inte så farligt men det går ärligt inte beskriva smärtorna jag kände... hoppas det var en engångs.
Sedan är halsen lika ond som igår om inte värre, befarar halsfluss :(
Annars är allt kanooooners, en norrlänning ska inte klaga när hon får äran att vistas bland alla stureplanare för en helg.
Lev och må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0