söndagkväll


Hemma i Umeå efter en fantastisk helg i Stockholm. Herregud säger jag bara. Verkligen välbehövligt med en paus! För nu jävlar alltså, två hemtentor ska skrivas och parallellt med det ska en idé om ett uppsatsämne skapas och utvecklas. Jag blir trött bara av tanken.

Vi har tagit massvis med bilder men alla finns i Sandras kamera då jag inte hade med mig min. Om hon skickar dem inom en snar framtid kanske några väl valda kan publiceras =) Tack för en underbar helg Sandra min vän!

Vi har sett Solsidan och Män som hatar kvinnor ikväll, Solsidan dalade tyvärr rejält detta avsnitt enligt mig. Överspelat och överdrivet alltihop men jaja. Får hålla tummarna för det absolut sista avsnittet nästa vecka! Sen Milleniumfilmen då, no words needed. Älskar älskar ÄLSKAR Millenium-triologin, framför allt böckerna. Men filmerna är lik väl så dödens bra då Noomi äger ut allt och alla. Om jag vore lesbisk skulle jag paxa henne på tre röda.

Är dödstrött och har fortfarande halsont naaaaaaanting. Det roligaste är ändå att man drömmer så konstigt när man är sjuk. Feberdrömmar som det kallas, förutom att jag inte har feber. Håller tummarna för att drömmarna ska innehålla Saade och spanska gitarrer och rosenblad inatt... Det är skillnad på folk och folk, för att uttrycka mig krasst.



(och JA, man får ha idoler även fast man snart är 22)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0