Som en välslipad kniv



Har haft en härlig dag fram till nyss. Jag hade skola på förmiddagen, sista föreläsningen i kvantitativ metod som började väldigt förvirrande med formler och ekvationer och derivator... Men så på första rasten bjöd vår fantastiska lärare på kaffe och cupcakes och jag kan säga att det funkade! Sjukt gott och sjukt effektivt knep för att fånga studenters intresse =) Vi har i alla fall blivit tilldelade vår andra del av hemtentan så nu följer en och en halv vecka av självständigt arbete där två hemtentor ska skrivas. Kommer förhoppningsvis gå bra, dessutom kom jag på en ny uppsatsidé som jag tänker utveckla. Härligt väder har det också varit så jag och Sara gick ut på promenad. Vi gick till Strömpilen och ICA Maxi och handlade middag och lite annat. Men nu innan middagen förvärrades smärtorna i halsen och just nu gör det förjävla ont. Det skaver i halsen, känns som en stor sten ligger där och är ivägen, samtidigt som en vass kniv skär...Jag blir så less. Jag bestämde mig för att stanna hemma istället för att fara till Ingrid och se hockey och fika. Bla bla blä blä sorry for complaining. Men om det inte hade varit för halsen...

Är hemma själv istället och tänkte se några Mad Men-avsnitt ikväll, alltid någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0