Smoooooooodi



Firar att jag jobbat mig igenom stora delar av min lista med en fantastisk smoooothie! Har lite kvar av plugget så ska ge det ett försök till. Rummet mitt har aldrig varit prydligare och spinningpasset är gjort. >Hell yeah!!!< Klappar mig själv på axeln och sörplar i mig de sista dropparna. Herregud så gott smoothie är! Jag brukar göra min på vaniljyoghurt, frysta bär ( tex hallon och blåbär) och banan. Bara mixa ner allt och hälla upp. Sugrör är en flashig bonus för att nå den ultimata smoothie-upplevelsen... Ursäkta för en tapig bild men jag hann bara med ett försök för glaset hann visst tömmas innan jag insåg att bilden blev... jaa som den blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0