Signed, sealed, delivered

God morgon världen!! Är i skell än, har varit på Alimak och pratat om jobbet i sommar, blir att jobba från 7 juni till mitten av augusti My god! Jag är riktigt peppad, ska bli kul att lära sig något helt nytt... hoppas jag överlever!

Helgen har gått snabbt, jobb lördag och söndag och lite fritid på kvällarna. I lördags kom Linnea över, vi fixade och grejade lite med Norgeprojektet och sedan såg vi Avatar med lillayster. Jag var helt lyrisk för ett år sen när jag gick från biosalongen men det var tyvärr inte samma upplevelse att se den på en 32´tv här hemma - utan coola 3Dglasögon! :( Men vacker var den i alla fall =) Efter jobbet igår hämtade pappa upp mig och tog mig ut till stugan så att jag fick köra lite skoter. Det var med skräckblandad förtjusning kan jag säga för sikten var väldigt dålig, tidvis var man snöblind men ingen skada skedd så det var roligt!

Nu väntar jag på att få ta en buss tillbaka till Umeå igen. Måndag idag, alltså första dagen på nya momentet - C-uppsats. Håll i hatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0