S-k-e-l-l-e-f-te-å LETS GO!

Hej bloggen!
Hur mår du?
Jag mår bra.
Länge sen sist!

Skellhell i helgen alltså. Blandade känslor, precis som benämningen på hemstaden avslöjar. Fint att få mysa på med familjen båda kvällarna för en gångs skull, mindre mysigt att jobba om dagarna. Men dagen idag har gått bra och ikväll har vi varit och sett Skellefteå - Linköping i Skellefteå Kraft Arena, och vilket drag sedan! Slutade med vinst i förlängning, 5 - 4 som slutresultat. Sjuuuuuukt spännande match och riktigt bra spel säger jag (som i reger ser en match per år och därför räknar med att just den är topfuckingnotch). Då pappa betalar blir det ännu mer lockande hehe ;)

Låt mig presentera min pappa:

Sören.
Konstruktören
Ingenjören
51 år gammal och värd mer än 51 ören
Han har alltid ställt upp och gör allt fören'
Har dock problem med att hålla tätt (gällande materia i gasform),
och jag kan säga dig att jag inte gillar odören
Trots det tycker mamma att hon mött den största charmören
Så jag skulle vilja anlita fetaste gospelkören
Att sjunga en lovsång om denna fantastiska människa - Sören oh Sören!


Kommentarer
Postat av: Sara

Heja sören frisk humör(en)!!! Heja heja heja!!

2011-03-05 @ 22:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0