ps (jag är fyra dagar från paradise)


Måste bara berätta att jag i helgen drömde att det var sommar och det var trästocks och Håkan Hellström var där. Han uppträdde och det var jättelite folk som tittade, och jag grät typ i drömmen för jag kunde inte förstå varför inte folk ville se på honom. Han kom ner från scenen och vi låg på en filt i gräset med några andra personer och slappade och pratade. HAha vilken jävla dröm alltså, men den var fantastisk! Så vaknar man upp från den och kommer på sig själv att MAN I VERKLIGA LIVET SKA SE LEGENDEN NU PÅ FREDAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
förlåt för att jag är högljudd i bloggen men jag kan inte hålla det inne. Jag är helt sönderpeppad. GAAAAH!!

Hej Håkan vill du sjunga för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0