Guten morgen


Som ni förstår överlevde jag gårdagens tortyr, med nöd och näppe. Men mina ben känns som blyklumpar och jag är rädd för att det bara blir värre :S

Vaknade alldeles för tidig imorse då Sara inte kunde hålla sig för att väcka mig och "säga en sak" vid tio över sex... Kunde inte somna om efter det så tänkte att jag ju lika gärna kunde fortsätta opponera uppsatser! o.p.p.o.n.e.r.a.u.p.p.sa.t.s.e.r.h.a.l.v.s.j.u.      Freak am I? Det gick väl en sisådär tio minuter sen kom jag på galenskapen i det hela och la mig tillrätta i soffan för att somna om igen. Alltså det är nånting med att sova på soffan... så fantastiskt skönt!

Vaknade för andra gången den här morgonen vid nio och kände mig mer som mig själv den här gången. Så nu har jag zappat klart på tvn för ett tag, tryckt tre limpmackor med kaviar och tänkte våga mig på opponeringen igen. Måste ta tag i det i tid så att jag hinner klart för ikväll väntas festligheter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0