Kostymbyxor


Här kommer mitt första modeinlägg! LOL osv =)

Jag har blivit smått förtjust i kostymbyxor på sista tiden... Har rotat lite i varför och kommit fram till att det nog beror på Mad Men som jag följer just nu där alla är så välklädda och eleganta. Eller som i höstas då jag såg Gossip girl, köpte jag mig ett rosetthårband och ett par knästrumpor, haha.

Köpte hur som helst en vardagsklänning här om veckan för att kunna ha på skolan och nu är jag sugen på ett par kostymbyxor. Svarta och lite utställda, sjukt snyggt!
Kan desvärre bli ett plagg som mest ligger i garderoben för att det är svåranvänt men försöker övertyga mig själv om alla tillfällen då dessa kommer att blir perfekta att bära, ni vet tänket.

Här är några modeller jag hittat på Zara, så förhoppningsvis haffar jag ett par under Stockholmsresan i helgen =) Fyra olika byxor, de tredje är inte direkt kostymbyxor men var tvungen att ta med dem ändå för att de var så fina!




Från Zara.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0