hårfärgning och vin och halstabletter


En liten uppdatering från huvudstaden:
- två dagars shopping (har bl a köpt ett par förbannat snygga skinnshorts, dock inga kostymbyxor...)
- gomiddag igår, indonesisk gryta och plock till, massa prat och chips på det!
- legendarisk glass - mjukglass och cookie ihop
- fantastiskt väder, sol sol sol och plusgrader!
- gorbys piroger till middag ikväll (vi varken orkar eller har tid att laga nått)
- det där fick jag tydligen inte säga högt oops hehe...
- ont ont ont i halsen och missbruk av nå cptabletter från apoteket som gör att tungan blir lokalbedövad, INTE halsen   som utlovat. Jävligt freeky feeling att ha en svullen tunga och ond hals
- vilket jag tänker åtgärda med alkohol för ikväll är det FEEEEEST!! :D

Kommentarer
Postat av: ssssssss

ME LIKEY! :)

2011-03-12 @ 18:09:59
Postat av: ssssssss

ME LIKEY! :)

2011-03-12 @ 18:10:11
Postat av: Mouzie....

Här hemma ligger jag redan i sängen och klockan är endast 23.57 höööör och häpna! Mina pensionärsvanor börjar gå över styr...

Amen asså hoppas ni har kuul ikväll , tvivlar icket på det!!



Ser ni Ove S så säg då för faaan till honom att det är en bajsm cka han äter!



Puss på er! :*

2011-03-12 @ 23:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0