Giggelin', laughin' in the sofa

... touching each others hair, listening to each other, making jokes with one another.

Jag och Sara blev just vänner med varandra på Facebook - igen. Vi kände att det var dags att förnya vår vänskap, liksom vissa par känner för att gifta om sig på nytt för att införliva löftena, bara för att göra relationen än mer levande, blomstrande, gnistrande, bara för att få uppleva en ny honeymoon. Så nu har jag och Sara en ny honeymoon.
(Fast egentligen råkade hon blocka mig och vi var därför tvungna att bli vänner på nytt...)

Men låt oss nu låtsas att vi gifter oss och att jag tänker tala om för Dig, Sara Evelina Olofsson vad du betyder för Mig, Jenny Yvonne Nilsson.

Hrrmm... *harklar mig* ....*svettas lite*....*är lite röd i ansiktet*.....

Sara, det finns nog ingen person som jag har så kul med som dig. Jag skrattar tills tårarna rinner och mer därtill, jag skrattar ohämmat (du vet gorilla-style) och det är ofta svårt att sluta. Sen emellan åt skriker vi lite på varandra och suckar åt varandras ovanor och våra dirty-little-secrets-beteenden som nog ingen annan vet om att vi har förutom just oss två. Finns ingenting jag inte kan säga (eller tillåts att inte säga?) till dig och vice versa. Men det är ju bland det finaste egentligen, att man har en vän som vet allt om en, men ändå tycker om en. Du är värd så mycket, förmodligen mer än vad du tror att du är! Sara: du är kanske den envisaste, långsintaste och kvällströttaste personen jag någonsin mött men det övervägs ändå av din fina känslosamma sida, ditt stora hjärta och din omtänkamhet - att alla runt omkring dig mår bra. Jag älskar dig kära roomie, kamrat och medborgare.



Forever yours sis! <3


Kommentarer
Postat av: Room-i

Du e cutie <3

2011-03-24 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0