Gaston


He gick ba finnt att träna på Friscomål och diverse som jag stoppat i mig under eftermiddagen. Så jag kan varmt rekommendera Frisco i kombination med bodypump, vinnande koncept! Dessutom är det extrapris på Friscomål denna vecka, endast 45 kr!! så SKYNDA FYNDA!!

Nåväl, nog om Frisco.
Vad har jag mer på hjärtat? Sara "scissor sister" Olofsson har klippt mig ikväll och nu sitter jag i soffan med hårfärgen i håret ca 20 minuter till... Funderar på att göra en fuling och luta mig bak mot vår ljusa tapet ett tag... hehe skulle nog bli >populärt<.

En till grej är att en stor del av det avklippna håret tycks ha velat fastna på min bröstkorg så det ser väldigt lustigt ut. Kan liknas med Gastons bringa när han får sin hyllningssång sjungen ni vet! ...typ.
Inte så värst tjejigt och sådär... =(





Så istället för att lägga upp en en cambild på mig själv lägger jag upp min tvilling för tillfället. Det är väl det där att jag inte färgar håret svart utan ljust, annars hade det banne mig varit identiskt (särskilt med tanke på vad bodypumpen gjort med min kropp ikväll).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0