everything i cherish is slowly dying or it's gone


Well hello you. En helg har passerat och lite till. Min helg har varit super måste jag säga, väldigt skönt häng alla tre kvällar! Fredagkväll skrev jag ju om, lördagen fortsatte med städning dåra. Sen en promenad på det, för att följa upp med ett beloved streetdance-pass på IKSU. GAH jag fullkomligt älskar passen med Mia Sundfors, hon är så förbannat bra på att dansa, lära ut och musiken man dansar till är kungkingkong! I alla fall åt jag sedan en generande middag med Mr. P, några tända ljus emellan oss och två vita leenden som bländade ikapp. Näe så var det väl inte riktigt... Fast joo så var det typ? Vi göttade på med tacos och fulländade kvällen med ännu mer göttigt hos Karro. Vi var ett gäng som spelade TP och det gick väl sådär... Man ska ju inte skylla på frågorna MEN, frågorna jag och Helena fick var faktiskt apkonstiga hehe. Jag svarade i alla fall rätt på vilket land Quito var huvudstad i så den ni! Igår blev det chill på balkongen och Axel hängde med mig ett litet tag. Eftersom det var ett tag sen vi sågs tyckte han det var passande att hälsa på mig genom att syla (syla?) två snöbollar mot mig. Thank you dear. Can't thank you enough for that! I alla fall drog jag återigen till Karro på kvällen där vi såg Black Swan. En film jag rekommenderar!


För att beskriva den lite klatchigt med tre ord: Vacker, mörk, psykad.

Dagen har varit som så många andra måndagar - rätt lång, innehållande mycket ångestplugg och så träning på det. Jag mår ändå rätt bra nu och tänker därför avsluta dagen med Mad Men s04e02 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0