Ett infall


Jag fick ett infall mitt i hemtentaskrivandet att vin vore gott. Hällde därför upp ett glas och situationen är för mig helt främmande. Alkoholhaltig dryck OCH tentaplugg samtidigt? Det ena brukar vanligtvis komma efter det andra, men inte idag. Fan det är nånting med den här dagen alltså. Jag känner det. Det har pratats om bullbak här hemma - har aldrig hänt förr. Det har pratats om hockeykväll och vin - har aldrig hänt förr. Det har pratats om möjligheter och inte begränsningar. Parallellt med dessa tankebanor har jag ju faktiskt deadline för hemtentan ikväll och har fortfarande en bra bit kvar att skriva. Jobb i Skellefteå i helgen och ett nervöst möte på måndag morgon. Jobbsökande i Norge dessutom, alltså massa seriösa och jobbiga grejer.
Men möjligheter sa vi.
Får se vart denna torsdag tar mig, klockan är 13:59.

Kommentarer
Postat av: ankan

Kom till Bodö för klååån!!! =D det går ju bussar varje dag förutom lördagar, plus att man kan bunkra upp med massa mat, o alkohol ;) höhö. O kan lova att uteställerna är något utöver det i skell = faarligt ;)

2011-03-24 @ 16:34:58
Postat av: linnet

we can do it ! :D

2011-03-26 @ 08:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0