Men hallå!


Sommaren är här BIG TIME! Herrejesus vad varmt det är i veckan, min första arbetsvecka. Ja jag jobbar och sliter under kontorstid på ett eget (!) kontor (HAHA) och fakturerar, aviserar, arkiverar... pappersarbete med andra ord. Kontorsråtta är vad jag blivit. Sen att jag tydligen inte har mycket övers till bloggen vet jag inte vad jag ska säga om... Jag vet inte längre vad jag ska skriva, tycker själv att jag skriver tråkiga inlägg och har inte mycket inspiration till att komma på något finurligt eller intressant.

Jag funderar alltså på att lägga bloggen på hyllan för ett tag... kanske för sommaren. Fast fan, nu får jag separationsångest. Men Jag tror jag gört. Eller?

Kommentarer
Postat av: Karoline

Nooo, fortsätt blogga!! Jag älskar att läsa den jo :D



Hoppas du har en bra sommar, puss på dig!

2011-06-18 @ 13:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0