Som sagt...

Same old same old. Efter förra inlägget tog det väl ca 45 min innan jag egentligen började läsa, och efter två sidor var det dags för lunch. Gjorde en specialare som oftast där jag blandar hej vilt efter behag som vår käre men bortglömda >Melker< gjorde. Idag blev det en svampgryta med champinjoner, kantareller, broccoli och zucchini med ris till. Deeeelicious! Blev väl att jag åt upp uppskattningsvis tre portioner till lunchen men kunde ändå göra tre matlådor =)

Sen skulle jag återvända till pluggandet igen men då kom Sara hem, angenämt men förrädiskt mot skolarbetet såatteeee... Blev popcorn till mellis och nu ska vi ut på promenad innan solen hinner gå ner!

Ikväll kommer Linnea hit för övrigt, då ska vi fila vidare på de storslagna höstplanerna jag nämnde i ett tidigare inlägg =)




Linnea och jag i väntan på taxi hem från krogen förra vintern... hehe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0