Självstudier

Vaknade för ett tag sen och har sovit närmare tio timmar, blev bara ett Mad Men-avsnitt för att nästa jag skulle se laggade av någon anledning. Jag kämpade med det ett tag men gav upp och såg det som ett tecken att för en gångs skull kasta in handduken innan midnatt. Det tackar jag för idag!

Så nu är det dags för självstudier. Fantastiskt tråkigt att sitta hemma själv och läsa en närmare 800 sidor lång bok på engelska om kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder. Booooooooooooring. Har dragit mig för att öppna boken ända sen i måndags så ska ge den ett försök i alla fall. Here we go!



Jag och boken, inte så bra kompizar för att jag är rädd för den...


Jag och boken, ännu sämre kompizar för jag inser hur mycket det är att läsa och hur lite jag fattar...


Jag utan boken. Livet känns lite surt och jag undrar om det dags för rast snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0