Känslor

Vad ska denna blogg handla om då? Har ingen aning. Kommer jag att ge upp efter tre blogginlägg? Efter tio? Trettio? Vad vill jag med bloggen? Vet ärligt inte. Men så många gånger känner jag lusten att skriva av mig saker, eller lägga upp saker, eller berätta saker, eller få utlopp för känslor... Och har ingenstans att göra det på. Hade tänkt köpa en dagbok här om veckan och börja skriva i, men vetitusan alltså. Kanske borde göra det och vara personlig där och inte här. Fast hur kul bli det då? Eller ska bloggen ens bli kul? Vill jag att någon ska läsa den? Who knows.

Känslor känslor känslor... feelings. feelingz. A just ja, lustigt bloggnamn jag valde, men miljarders människor bloggar ju tydligen redan och vafan ska man då ta för namn? The electric feel. Electric feel. En låt med MGMT som jag känner mycket för, tänker på något konstigt sätt på mig själv när jag hör den haha. Så där blev det ju genast personligt! Blir aldrig less låten, har den som ringsignal och varje gång det ringer vill jag dröja lite med att svara för att jag gillar den så mycket! Geeeeeky.
Då är det kanske läge att länka den i sann blogganda:

AMEN HUR GÖR MAN DET DÅ?!?!!?!


Kommentarer
Postat av: systra din <3

Kul!! :D hehe tacka mig för hjälpen! ;)

2011-02-22 @ 19:46:08
URL: http://trebrudarfrannorr.blogg.se/
Postat av: Jenny numer2

Äru kung eller?

2011-02-23 @ 15:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0