Känns som middagstid fastän dygnet nu är över

Vaknade kvart i ett idag och det kan jag säga är ingenting för mig då dygnet blir helt förskjutet och huvudet fucked up. Jag åt lunch kvart över fyra och mellis vid halv åtta.. Undrar om man skulle laga sig någon middag? Kebab? Saken är den att just innan jag vaknade imorse (?!) drömde jag att jag var på Baloo och köpte en kebabtallrik. Jag ser framför mig hur den i drömmen såg helt sanslöst god ut men givetvis hinner jag vakna innan jag tagit första tuggan. FAIL! Så har gått runt hela dagen och suktat efter en, men det har känts för fånigt att köpa en då anledningen egentligen bara var den där drömmen...

Har mest bara slappat idag. Sett lite dokumentärer, städat läggan, gått ut på prommis med Liljan, sett Solsidan och efter det filmen 21 som gick på trean. Har sett den förr och den är rätt bra faktiskt. Handlar om ett mattegeni som lär sig att räkna kort och som sedan åker till Vegas för att spela på black jack, ja ni förstår... Alltså man blir ju lite >sugen< på det där med en riktigt intelligent kille... aaahhh...

Helgen har varit riktigt bra, planer har ändrats hit och dit men har lagt mig nöjd och glad (och mätt!...ovanligt) om kvällarna. Nu är jag peppad på en ny skolvecka och föreläsningar med Lars-Fredrik ...som gått och gift sig sen förra året... fuck. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0