"Gud finns"

För att citera en vän. Kul det där när man tänker på någon/något random, typ att man borde ringa en spec person, eller att det vore kul om just DET hände, eller att man bara råka tänka på en person.. Sen samma dag eller sekunden efter ringer den/ser man den/ hände det!

Well, that happened today.

BTW, tredje inlägget nu inom en timme. Jag har officiellt klarat tre-inläggs-gränsen angående denna bloggs överlevnad! Gäller att ha realistiska delmål. Ett annat delmål jag har är att få hundratusen besökare inom en månad. hehe NOT! Tycker hela den här bloggrejen känns lite genant. Mina roomies fick just höra att jag skapat en och jag rodnade typ. Piiiiinit ju. Helvete massa jävla dilemman och problem. Sen bör man ju duscha efter spinningen som var klockan fyra - ännu ett problem!

NU: duschen. hehehe


... en random dusch. (Har hört att "det fångar läsarens intresse med bilder i inläggen.")

Kommentarer
Postat av: Anonym

You GO girl!!!!!!

2011-02-22 @ 20:30:56
Postat av: mb

haha kollade faktiskt bara på duschslangen :P

2011-02-22 @ 20:53:33
URL: http://trebrudarfrannorr.blogg.se/
Postat av: en tjej som du alltid skrämmer :(

hej jenny! ditt största fan här!

2011-02-22 @ 21:54:05
URL: http://ceccan.tocoolforschool

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0