trasigt och borttappat men ack så kul

Alltså wow. OMG. OMFG. Vilken jävla helg!!!!!! Bästa helgen på hur länge som helst. Umeå Open har levererat och jag är så förbannat glad över att jag varit där och fått uppleva spektaklet! Vi var ju allihopa så grymt taggade i fredags, framförallt på Håkan. Tog en tidig lokalbuss från förfesten ner till stan och sjöng allsång i bussen till Håkkelåtar!!! Pepppp! Sen stå i kö i tusen år, äntligen komma in, hinna se tre sista låtarna av Daniel Adams-Ray och tur för oss så spelade han Gubben i lådan som sista nummer =) Sen dricka nått gott, och vidare mot Caotico och Me and My army. Sen stå i ytterligare en helveteskö i typ 50 minne för att få plats i Idun där Håkan skulle spela. Många trodde dom skulle dö men kämpade på ändå. När han äntligen kom in på scen och sjöng första låten kunde jag inte hejda tårarna. Alltså jag vet, kanske låter det töntigt, men det var fan stort! Konserten var helt underbar och livet var underbart! =)

Lördagen... jaa dagen svepte fort förbi, sov ut länge och degade i soffan. Mötte upp tjejerna vid middagstid på ICA för att göra en tacomiddag och sedan var det bara att peppa varandra igen! Gick lite segare med vinet (vilket inte är så konstigt hehe) men vi drack och lyssnade på musik och åkte ner lite senare till stan den här gången. Jag och Jenny konstaterade att denna kväll kunde sluta hur som helst, inte lika "viktiga" artister att se men vi såg framemot att bara få bara där och glida runt =)

Det blev i alla fall att vi såg Amber Oak, I say France you whistle och Adam Tensta. Mellan varven drack vi lite gott och dansade och åt popcorn! Fantastisk kväll det också och jag är så jävla nöjd alltså! Jag och Linnea har inte gjort mycket för världen idag, det skulle väl vara att vi tagit oss till donken för lite fett =) Är sjukt trött och sjukt glad! Tack alla för den här helgen!!! <3

(och ps rubriken ja... jag har festat sönder mina kläder båda dagarna i princip men äh whatthafuck!)

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Det är så det ska va!! Living the dream!! ;D Vi har mycket att prata om till helgen! Ses snart baby!:*

2011-04-06 @ 00:17:05
URL: http://trebrudarfrannorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0