Rubrik?


Hmmm... Nu är det mycket. Mycket känslor hit och dit. Å ena sidan stress, å andra sidan ett lugn. Oro och välbefinnande i en och samma kropp. Glädje och kanske lite förtvivlan... ja ni fattar. Alltså jag tror ju inte jag är ensam om det här, jag tänker mig att de flesta tjejer är så, men visst fan är det jobbigt?! - Jag menar att pendla hit och dit som en jävla ja-vad-heter-det-nu-igen. En sån där som pendlar. En pendel? haha.

Hur som helst, dagen har varit sån. Men för att sammanfatta innehållet av den: Sovmorgon. Intensivplugg på skolan. Möta Sara. Sola på balkong (hur härligt?). Slappa lite för länge (=pluggångest). Spinning. Hockey och BB hos grannflickorna. Och nu, datorn i sängen innan sömn.

Åh, jag är för övrigt lite trött på min musik just nu, ingen som har nå goa musiktips? Och för övrigt, vilka är ni egentligen som läser denna blaska? Vore kul om nån kommenterade någon gång sådär... typ oftare än aldrig?

Puss!

Kommentarer
Postat av: ankan

En berg o dal bana, var kanske det du menade? ;) Då är vi två, inre stressen o framtidsångesten äter en inifrån. Men man får ta en dag i taget, ta det som det kommer helt enkelt. Livet kommer man inte ur levande ändå, om än det låter drastiskt. Man ska nog göra det som känns rätt för stunden, men ändå ha drömmar o mål. Ja fyfan, det är inte lätt med alla måsten, det är fan jobbigt att bli vuxen. Men du ror inte ensam i båten iaf, jag backar upp dig ;) Puss

2011-04-06 @ 00:51:13
Postat av: Back of my head (car)

Känns som att jag kommenterar 24/7!!!!! men okej nisse, du bad om det ;) ses snart tycker jag=) Puss!

2011-04-06 @ 08:08:42
Postat av: Anonym

jag tror du menar en PROTEEEEEEEEES!!!!

2011-04-06 @ 18:26:06
Postat av: Anonym

Romi.

2011-04-06 @ 21:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0