Måndag

Helloooooo

Har haft det supernice i Kåbdalis! Tänkte berätta det hela med lite bilder men dom finns fortfarande i Ulricas kamera, oskickade till mig så har inga att lägga upp än... Så den berättelsen får vänta!

Annars då?

Det är våååååååååååååår! =) Och jag har bränt mig på näsan.

Orkar inte skriva mer för tillfället, måste hinna duscha innan jag slocknar vilket är nära nu känner jag... Och JA spinningen var endast för fyra timmar sen hehe. Men jag känner mig bekväm i mjukiskläderna och svetten har torkat in, tycker jag klarar mig bra utan den där duschen... Fast då jag tänker på hur svettig träningen var blir det ju lite snuskeligt. Kanske är dags med andra ord.

Det sista stycket bör man egentligen sätta inom parentes eller censuera men här har ni migi alla fall: svettig, ärlig och underbar!

Kommentarer
Postat av: rm

hihi we låff you as you are <3

2011-04-12 @ 07:27:00
Postat av: Emil från Arlöv Hej.

Jág uppdaterar mig på din blaska med jämna mellanrum. Det är rolig läsning tycker jag. Gillar känslosvängarna, då känner jag mig lugn. Kram kram

2011-04-12 @ 17:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0