historien upprepar sig och slutar alltid likadant


Gomorrrrrrrrrrron gomorrrrrrrrrrrron! Pigg och glad efter mer sömn och en lunch som bestod av ihopslängda ingredienser i en salig röra: lite bacon där, lite lök här, lite creme fraische på det, varför inte tomatpuré? Blev pasta och en baconsås å de va göööött mmmm nom nom nom nom.

Okej, idag är ju allt toppen känner jag! Jag och Cissi skrattade åt en grej igår, då hade jag också ett il av må-bra-känslor och jag sa till henne att jag önskade att man kunde spela in dom där känslorna på något sätt för att sedan kunna plocka fram dom den stunden då man känner att allt är piss... och påminna sig om allt det fina i livet igen! (Det patetiska är att jag hann få dom deppkänslorna inom rymden av tre timmar, sen tillbaka till lyckan igen hehe..).

Men helvete, ni får inte tro att jag är världens freak här alltså! Så farligt är det inte... äähh.. ähummm... på riktigt!
Här har jag en känsloskala och tänkte visa var jag ligger på den just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0