Hello you

Waddapp?

YEAH måndagen har börjat bra! har kämpat på skolan hela dagen och flamsat med Sara och Magda mellan varven. Gick hemåt, handlade och började laga mat. Gjorde ett storkok chili con carne att göra matlådor av och samtidigt slängde jag in en plåt med klyftpotatis i ugnen, stekte upp lövbiffen som legat i kylen sen helgen och så lite beasås till det. Voilá! Nu blir det att städa det sista av läggan sen sticka och träna! Somebody stop me!



Ps, så vet jag att det är sjukt tråkigt att jag inte kompletterar mina inlägg med bilder (förutom töntiga webcambilder och gamla bilder). Men det är för att jag tappat bort kameraladdaren kombinerat med att kameran har slut batteri! Just därför blir det lite knivigt... ska se hur jag löser problemet, ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0