Flow


Har varit hemma hela dagen och skrotat så när som en kort sväng till skolan och en löptur i afton.  Har inte lyckats plugga något alls... tills nu. Vi snackar ett tvåtimmars flow (JA det är mycket i min värld) och jag känner att det finns mycket mer att ge, än är inte kvällen slut. Ofta skriva uppsats framför att kolla på BB? Eller Mad Men? Eller leva för den delen? Men det gäller att ta vara på de ytterst få tillfällena då detta händer (typ en gång per termin?) - det är min plikt som student.



Heheh.. Skulle bara haft lite nudlar hängandes runt öronen och ett par glasögon med glas tjocka som sockerdricksbottnar. Och en ful keps. En ful keps skulle man haft. Då hade jag lyckats bättre med student-looken. Måste dra ner på glamouren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0